Bu Blogda Ara

11.9.14

Düdüklü Tencerede Tefal mi Fissler mi

İnternetten baya bir araştırma yaptım. Genelde fissler'den daha memnun insanlar.

Ancak fisslerin sadece son modelleri akıllı saat içeriyor ve fiyatları da daha pahalı.
Ayrıca fissler vitavit edition yada comfort modellerine hiç bir magazada bulamadım. Elimle dokunup gözümle görmek istedim ama bulamadım.

Ayrıca Fisslerin distribütörü ERTEK için şikayetler duydum, en iyisi hiç bulaşmayayım dedim. Birde burda fisslerin basınç oluşturmada sıkıntılı olduğu için baya şikayet yazılmış. Bende yanşsız biriyimdir, beni bulur bozuk tencere diye vazgeçtim.

Ben de sonun da Tefal Clipso+precision aldım. Zamanla artı ve eksilerini yazacağım.
Aslında 2 programlı acticook modelini düşünüyordum ancak tefalin resmi satış sitesinde ve magazalarında bu model kalmamış. Mağaza çalışanları acticook kalkmış, onun yerine Clipso+Precision geldi dediler.

Alışverişimi kliksa.com'dan yaptım. En ucuz orda idi. 289+3.90 kargo, toplam 293 TL ye geldi bana. Siparişi gece 01 gibi verdim ertesi gün öğeleden sonra tencerem evimdeydi. Süper hızlı gönderi ve uygun fiyatla kliksa gönlümü çaldı.
http://www.kliksa.com/urun/tefal-clipso-plus-precision-duduklu-tencere-6-lt/901998065

Buradan clipso+Precision için yorumlarıma bakabilirsiniz: http://cetinz.blogspot.com.tr/2014/09/tefal-clipsoprecision.html

Hiç yorum yok:

İlgili Yazılar

Related Posts with Thumbnails